Wednesday, 21 December 2011

PeRsIaPaN pErkAhwInAn kakakku

18/12/2011

pada tarikh ni aku bertolak ke kuala terengganu,kampung aku..
berat hati aku untuk tinggal orang yang tersayang....
tiba jugak aku di klang...tempat aku naik bas....
tepat jam 8.45 mlm aku naik bas sani.....
huh terkejut aku..melihat keadaan bas iitu.....
setiap kerusi ada wayang....hehehehe best..
pkul 5 pagi aku sampai terengganu.....
abang aku ambil aku.....
pagi itu jgak aku keluar dengan kakakku cari barang persiapan perkahwinan....

penat....sampai malam...baru balik....hehhehhe

esok kan hari...aku menghias pelamin and tempat makan pengantin......
selepas to bungkus bahulu...and buat ape yang tak siap lagi....
penat lah jugak.....heheheh

and hari ni aku rehat sikit lah.....cume  masukkan telur......
and esok aku akan jadi pengapit pengantin,....pengalaman pertama aku....
mesti best kan...???

i hope esok and hari seterusnya  berjalan dengan lancar....

No comments:

Post a Comment